Vennebyen p Jrmessa

• INNLEGG POSTET : 28.08.2016, 13:30

Hei og hopp!

Som dere sikkert skjnte, ble det en lang dag p jobb i gr. Men noe som ikke var helt etter planen, var at jeg dro rett p fest etterp kl. 00.20. Heldigvis fikk jeg litt svn p ye p bussen fra Stavanger til Bergen. Ellers tror jeg ikke jeg hadde greit det.

Det vennebyen var p i gr, var noe som heter Jrmessa i Jren (litt utenfor Stavanger). Og det m jeg bare fortelle dere om alts. For det er en historie for seg selv, haha. First off, da vi kom dit fikk vi et flott lokale, frukt, sjokolade, brus og vann. Deretter kom lapper og rundstykker + middag senere p dagen. Snakk om service! det var faktisk helt utrolig bra, og alle var veldig hyggelige. Jeg m si det gjorde hele dagen 10 ganger bedre. Selve jobben gikk ogs veldig bra syntes jeg. Det var god stemning overalt, og messen hadde mye by p. Speaking of, de slaktet og paterte kyr og noen andre dyr P scenen. S det ikke, men bare det hre om det var flt. Fy sren. Siden dagen gikk ganske hakk i hakk, tok jeg ikke noen bilder med kamera. Men jeg fikk tatt noen snapshots med mobilen innimellom. S dagen i gr kan godt oppsummeres gjennom de.

• Sneak peak - Loft

• INNLEGG POSTET : 26.06.2016, 11:00

Hei, og god sndag dere ♥

M virkelig beklage for s og si ha vrt totalt borte fra blogg.no denne helgen. Ble noen forhndsskrevne innlegg, men det var det. Det har seg nemlig slik at mobilen min sa takk og farvel p fredag. Skjermen er totalt delagt, og jeg fr ikke brukt den overhode. Jeg hadde jo jobbhelg som noen sikkert fikk med seg, s mye blogging hadde det ikke blitt uansett, men jeg hpet at det skulle bli litt mer. Med mobil helt ute av verden, fikk jeg likevel en veldig fin og sosial helg med fine arbeidskollegaer. Vi kjrte i nesten 6 timer med bil til Mly p torsdag, og sjekket inn p Torget hotell p kvelden. Et superfint hotell faktisk, med tidenes utsikt over Mly (den dere ser under her). Jobb ble det bde fredag og lrdag, p selveste "Mly dagene", og det var kjempe kjekt. Det var s god stemning! kun glade og hyggelige folk s langt ye kunne se. Da er det en fryd vre p jobb. Jobber forresten i vennebyen, for de som ikke har ftt med seg det, hehe.

En veldig fin utsikt fra hotellets loft. Det var ogs imponerende stilig og relaxed interir der oppe. Mer om det senere.

• The uniform

• INNLEGG POSTET : 11.06.2016, 06:53

God morgen ♥

Har dere det bra? jeg er stuptrtt etter grsdagens arbeidsdag, og merket fort at jeg har vrt ute av "trening" en stund. Alt gikk bra alts, det var bare formen som ikke hang helt med. Utholdenhet har jeg visst glemt trene, haha. Om ikke mer en noen minutter lper jeg ut dren igjen, og en ny arbeidsdag str for tur. Denne gangen skal gjengen kjre helt til Sauda. S om du vil ha med deg et Venneby show, kom til Sauda og se klokken 12.30 og 16.00!

• Ut p nye eventyr

• INNLEGG POSTET : 10.06.2016, 10:30

Hei og h ♥

Da skal jeg snart ut g, hehe. I dag skal jeg nemlig p nye eventyr med vennebyen, og denne gangen gr turen til Stavanger. Nrmere bestemt Tasta senter, wii. Om noen f timer sitter jeg derfor p et fly, og kort tid etter det er det show. S mt opp kl.16.00 p Tasta senter om du vil f med deg et gyalt show med vennebyen.

Kommer ikke hjem fr sent i kveld, s jeg fr se ann om jeg rekker poste et innlegg til. Mest sannsynlig vil jeg bare dusje og legge meg nr jeg er hjemme igjen, men vi fr se. Ha en god fredag enn s lenge!

• Hotell med jobben

• INNLEGG POSTET : 22.11.2015, 00:59

God kveld♥

Snn s hotellet vi l p i Stavanger med vennebyen fra i gr og til i dag ut. Veldig koselig, og det hadde sin sjarm syntes jeg. Fine enkle mbler, og en utrolig behagelig seng. Ble helt forelsket i den rosa stolen btw, hihi. Etter litt over 4 timer kjring i gr, gikk alle rett slett la seg da vi kom frem til hotellet. Alle var godt utslitt og trtte etter dagens show, og mtte bare lade opp til et nytt ett som ventet oss lrdag morgen. 09.00 sto vi opp dagen derp, og da ventet hotell frokost oppe i 21 etasje! er ikke det uvanlig s vet ikke jeg. Var kjempe hyt opp, men utsikten derfra var helt nydelig, da solen skinte over hele Stavanger i tillegg. Etter vi var ferdig spise, dro vi direkte til Madla senter som var der vi skulle ha show. Det var ett show kl. 12, og et kl. 14. Deretter var det hive seg inn i bilen og dra hjemover mot Bergen igjen. S det ble mye bilkjring p meg denne helgen. Men men, skal ikke klage. Er glad i jobben min, og er egentlig glad i kjre p tur ogs. Spesielt med de hyggelige vennebyen kollegaene mine.

Hva syntes du om hotellet?

• Fly by night

• INNLEGG POSTET : 18.10.2015, 21:17

God kveld!

N sitter jeg utslitt etter en lang jobb helg, under et varmt teppe med en hesere stemme enn Bonnie Tyler. Woho. Er det noe jeg misliker, s er det ha vondt i halsen. For jeg er en person som elsker synge, og gjr det hele tiden nesten uten tenke over det. S det ikke kunne gjre det, er veldig kjedelig. Men over til denne helgen, jeg reiste jo til Kristiansand med fly p fredag kveld. Ogs ble vi hentet p flyplassen, og kjrt til en leilighet like i nrheten. Da var klokken 23.10, s vi var alle ganske trtte. Derfor spiste vi pizza, og noen av oss hamburger, ogs la vi oss. Allerede kl. 08.00 neste morgen mtte vi opp. Huff, s trtte vi da var. Jeg og kusinen min, som da l p samme rom, klarte s vidt pne ynene. Men vi fikk oss opp og ut tilslutt, for det mtte vi jo. Vennebyen jobb sto jo for tur p Srlandssenteret. Og fr det, rakk jeg knipse noen raske bilder av den flotte lrdags himmelen som var. Det var s fint! skulle nske jeg hadde ftt med frosten som var p bde gresset og vinduet, men det rakk jeg dessverre ikke. Hper likevel dere liker resultatet p disse to:

Selve eventene p Srlandssenteret gikk kjempe bra, og vi storkoste oss alle sammen med vre i karakter, og se og hilse p alle barna. Vi har bde film og bilder fra dagen tror jeg, men det er ikke s bra kvalitet. Derfor fler jeg det er lite vits vise noe av det ogs. Men, noe jeg derimot har som jeg kan vise, er en kul suvenir. En stor rosa t-skjorte i L (pga. de ikke hadde andre strrelser), hvor det str "Gyale dager!" og "Srlandssenteret" p. Den er super stilig. Selv om jeg nok ikke fr brukt den snn jeg hpet p, men pysjamas eller noe duger den til. Pluss, det er jo bare gy ha den som et minne ogs.

Vi fikk ikke s mye pause etter eventene, fr vi mtte pakke sammen alle sakene, og ta for oss den lange turen hjem igjen til Bergen. Det tok oss ikke mer enn 5 1/5 time, og det var bde overraskende og bra. For rett etter hjemkomsten, dro meg og kusinemor ut p en fest. S var det rett i ky, for s ha enda mer venneby jobb i dag. I dag dro det avgrde til Fitjar, s ikke s langt heldigvis. Men nok jobb til bli godt sliten i dag ogs. Men hva gjr man vel ikke for bde penger og glede.

Med dette, nsker jeg bde meg selv og dere en god natt. For n er jeg totalt utmattet♥

• Reisefeber

• INNLEGG POSTET : 16.10.2015, 11:34

Guten Morgenღ

Jeg er i tysk humr med en veldig hy reisefeber, og en glad flelse i hele kroppen. For i dag, hentet jeg en pakke i posten med noen premier jeg vant p denne bloggen. Det var for det meste prver av shampoo og hr produkter, men det var ogs gavekort p en interir butikk, gavekort p en kur og hodebunnsmassasje, en penn, en sjokolade, en lipgloss, og et nydelig armbnd fra Arts & Crafts. Hvor heldig er ikke jeg?!? hihi. Ble super fornyd, og har allerede p meg armbndet. Fredagen er p topp hos meg :3

Its friday people. Throw your hands in the air like you dont care!

Senere i dag skal jeg jobbe i vennebyen p Horisont i sane. S be there and be square, neida. Ser nok mange skjnne barn der, og gleder meg til spre glede blant dem nok en gang. I kveld derimot, kl. 22.15 presis, reiser jeg, kusinen min, og to andre fra vennebyen, til Lillesand med fly. Her skal vi overnatte til i morgen, og ha to eventer med vennebyen. Fy, s gy det blir. Fler at jeg skal p ferie ellernoe, haha. Er ikke s ofte jeg tar fly. Faktisk bare nr jeg drar p ferie. S derfor ferie flelsen. Ser veldig frem til det, og tror denne helgen blir en fin, men slitsom, jobb helg.

Har du noen spennende planer for helgen?

• En sann glede

• INNLEGG POSTET : 11.10.2015, 14:22

God dag, og god sndag ♥

Siden fredag, har jeg vrt p reisefot og vrt skikkelig opptatt med jobb. Kl. 11.45, ble jeg hentet, og kjrt til Bmlo med vennebyen. Her hadde vi show fra kl. 17.00-17.45, fr vi reiste hjem og ankom Bergen igjen kl. 21.30. Bildet over viser hvor sykt mange folk dukket opp p showet, og en glad venneby trio midt i "Vennefloka" dansen. Det er en sann glede f jobbe med noe slikt. Selv hvor sliten og svett man faktisk blir inne i en snn drakt. Den flelsen man fr av glede barn og unge er noe for seg selv alts.

Lrdag gikk ogs til vennebyen jobb for det meste, da vi hadde bde show kl. 13.00, og 15.00 p Oasen stor senter. Det var ogs frste eventen kusinen min var med p, og hun snakker allerede like varmt og godt om jobben som meg. Det var ogs frste venneby show kjresten min s p. Spennende, flaut, morsomt, og alt p en gang var det. Men s var det jo ingenting vre flau over til syvende og sist. Bare tvangstankene og min indre utrygghet som tok et hopp inni meg, rett fr show start.

Etterp, fikk vi endelig litt kjreste tid. Etter bde fredag og mye av lrdag med jobb. S da var vi bare hjemme og slappet av, helt til kvelden kom. Da dro vi ut p byn med noen venner av han. Veldig koselig. Vi m jo huske p sosialisere oss med andre enn oss selv ogs, selv om det er lett for glemme noen ganger, hehe. Men s har vi i dag ogs da. Helt frem til klokken 16.10. Da m han ta bussen til sentrum, for s ta bussen til Stavanger, der han for tiden gr p rekrutt skole. Kjipt, men snn er det. Og han storkoser seg der, s jeg har med vre glad p hans vegne. Det er jeg jo ogs, det er bare det at man merker savnet og tomheten veldig godt i hverdagen, nr man er uten fast jobb snn som meg.

Follow

Jeg er en gladjente p 20 r fra regnbyen Bergen, med en forkjrlighet for musikk, teater, dans, foto, interir, og kjresten min <3